diumenge, 20 de novembre del 2016

Dictat de consonants b/p, d/t i g/c

Quan van recomanar-me aquest llibre, vaig mostrar-m'hi més aviat poc interessat. M'agrada llegir, però també m'agrada passar-m'ho bé quan ho faig. I aquest llibre, pel que n'havia sentit a explicar, era un llibre ple d'inquietud i melangia. Tot i així, finalment vaig comprar-me'l i només puc dir que llegir-lo ha estat un encert. El protagonista és un home jove calb a qui tot se li capgira d'un dia per l'altre i sense ni voler-ho ha de prendre decisions que seran importants per a molta gent. Durant la narració van apareixent diversos personatges, però diria que el més destacable és el d'un senyor àrab que el protagonista té com a veí a la segona part de la novel·la. Serà aquest personatge qui aconseguirà millorar certes de les seves actituds. Crec que el narrador aconsegueix transmetre sense gaires entrebancs la solitud del personatge, tot i que en cap moment fa sentir incòmode el lector. Estic molt satisfet d'haver-me llegit aquest llibre i el recomanaré sempre que pugui. 

Text: Mònica Batet

http://llengua.gencat.cat/ca/serveis/aprendre_catala/recursos-per-al-professorat/dictats-en-linia/b2/b-p-t-d-c-g/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada